4-veckors träning!

Satt på sjukresan igår och började läsa en Vecko Revy tidning. Hittade ett par sidor med 4-veckorsträning som jag bannemig ska klara av. Massa bra träningstips för rumpa, lår, mage, hals, armar osv. Helt såld!
Visserligen är jag inte så himla på att hålla mig ifrån söt och godsakerna som finns överallt, men det är iaf värt ett försök. Vill verkligen komma i form, men är fär slapp för att sätta igång.
Här är också massa kostråd, träningsråd och råd om hur man ska träna för att inte skada sig.

Funderade på att börja idag, vilket jag tror blir utmärkt. Funderade även på att sluta röka, meeeen! Kommer inte klara det. Eller jo, om man lägger manken till så kanske kanske. Bara i fyra veckor. Ah, jag får se.
Ska iaf börja ta tag i mitt liv. Iaf i fyra veckor, men det är alltid något :)
Ska dessutom beställa lite kläder nu med. Kanske köpa hårförlängning på tisdag, men just nu känns det inte som en viktig investering. Kan lika gärna ha mitt eget nu och sen fixa lite med det gamla om jag verkligen vill ha det i, en kväll. Blir billigare så :D

Nu kommer Ida, ska umgås med henne en stund, sen ska hon till växjö och jag ska ut med Frasse. Sen vet i tusan vad som händer. Lovat mamma att fixa i trådgården, men Marina tyckte det lät tråkigt och därav när jag verkligen funderade, så lät det verkligen ASTRIST! Men får se. Ska iaf ut med hunden och duscha, sen får dagen visa mig vägen :)
Uppdaterar lite senare om vad jag har i tankarna.

Hej så länge!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0