Färdig jobbat

För idag iaf. Upp imorrn vid 6 igen och dra till jobbet kvart i sju. 7-11, 16-21 imorrn. Sen blir det hem och mysa med älskling som ääääntligen kommer hem! Varit borta alldeles för länge nu. Fy skäms!
Ganska seg dag idag, inte så mycket och göra. Ganska skönt, men man blir rastlös rätt snabbt. Hade en del fikapauser idag vilket va slappt som tusan ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen, orkar inte blogga mer känns det som. Är på tok för trött för det efter den underbara duschen som jag nyss kom ut från. Men först ska jag uppdatera lite från gårdagens inköp:


        

Lite dålig bild på tröjorna, men så ser det ut iaf :) Mycket nöjd med mina inköp! Speciellt de blåa skorna. Helt underbara. Och kanske dem skönaste skorna jag någonsin köpt.

Nu så, lämnar jag er. Uppdaterar imorrn när jag är hemma på timmar.
Hörs och ses!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0