Jobb!

Inte en rolig onsdag. Är sjukt trött. Tar på krafterna o jobba 7-16 flera dagar i rad.
Som tur är, är jag ledig på fredag så man får sova lite o vila lite. Ensam hemma dessutom. Marcus, Jonte o co är i Mantorp över helgen, vilket är både skönt och tråkigt. Men ska jobba så det hade inte blivit så mycket umgåstid ändå.

Jobbig med rolig dag på jobbet idag. Älskar mitt jobb. Det är helt underbart. Skulle snudd på kunna jobba med dessa människor hela livet. Både med dem äldre och personalen. I love it!
Jobbar hela helgen. Va lite sugen på utgång, men går icke när man har delad tur både lördag o söndag. 7-14, 17-20 på lördag och 7-11, 16-21 på söndag. O jobba måndag med. 8-15 tror jag. Inte säker, men tror detta :) Kämpigt, men kul!

Just nu sitter jag med Nettan, mamma, Kent och Tommie o babblar massa skit, emellanåt! Väntar på att bebis ska komma o mysa lite  innan han ska åka imorrn :( Ska hoppa in i duschen nu, sen lägga mig o kolla på film. Ska flirta lite med mamma så jag får lite kosing till en hyrfilm. Är sugen på det och popcorn idag. Sen soova. Ska bli oerhört behövligt.

Nu skriker duschen åt mig. Måste nog allt springa dit nu o se vad den vill ;)
Ha de gott allesammans.

Saknar Ica och Marina en aning måste jag ju erkänna med :D Älskar er puddingar <3

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0