Midsommarhelgen avklarad!

Nu är den slut, vilket är skönt. Klart alltid skönt att avsluta en jobbdag eller en helg. Men denna helgen har varit extrem.

Tänkte passa på o blogga nu innan älskling tar med sig datorn till stan dessutom. Blir utan den ett par tre dagar nu. Han ska nämligen få äran att ladda ner massa filmer till mig. Internet fungerar bara studvis här hemma, (kan bero på att vårt hus ibland är huset som Gud glömde) och därmed avslutas filmerna ungefär en miljon gånger på en vecka! Mycket roligt!
Efter en låååång och skön dusch, och en efterlängtad cigg (!!) ska jag nu lägga mig o mysa med en halvsovande snutte som har gnällt halva dagen över att han är såå trött. Hm, jag blir också trött efter att ha jobbat i stort sett hela dagen, men han pustar och stånkar över att han har putsat ett eller möjligen två fönster :)

Höres och synes. Blir jobb hela veckan, så för er som är lediga kan jag bara passa på att säga att ni ska njuta åt mig med :)

Puss o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0