Trötthet och sjukresa!

 Orkar knappt röra mig. Är dödstrött. Fick äran (efter en mycket händelserik morgon på jobbet), att följa med en boende på SJUKRESA! Jag tackar och bugar jag. Camilla kunde inte följa med eftersom hon var den enda ordinarie på min sida. Jenny hade A1 vilket betyder att man mer eller mindre inte kan lämna lokalerna. Och Emma som skulle gå vid 1 hade inte hunnit. Men det va skönt. Eller ah, både och. Slippa jobba när man inte är i form är väl alltid skönt, men hade mycket hellre gjort det istället för o sitta som ett miffo på en sjukresa och vänta på massa dryga människor!
Aja, imorrn är jag iaf ledig. Ska sova länge, kanske beställa lite kläder och fixa o dona lite. Måste bara försöka koppla av och känna att jag är ledig. Känns som om jag är helt uppe i varv efter en veckas jobb utan en ledig dag. Men det ska nog gå galant!

Tänkte hoppa in i duschen nu, men mamma informerade mig om att älskling och lillebror tydligen duschade innan dem åkte. Så jag får väl göra det imorrn. Har ju som sagt inte varit så ansträngande idag, vilket betyder att man inte blivit varm eller svettig.
Ska nog slänga tandborsten i käften istället, krypa ner och kolla på 27 dresses som jag laddade ner härromdagen.

Saknar bebis och lillebror. Kommer bli enormt ensam helg. Dock ska jag ju jobba, men ändå. Ingen bebis att sova med och ingen lillebror att slå. Detta kommer bli tufft ladies and gentlemen!

Hur som helst. Orkar inte blogga mer nu. See you later!
 Sov mysigt, det ska jag göra!

Puss


Btw, så måste jag berätta att det är Marinis som har gjort min underbara blogglogga! Har glömt och berätta det! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0