Uppdatering

Haha, har gått igenom mammas gamla kista som hon har alla barndomssaker i. Hittade gryyymt mycket skoj och vilka minnen man får!
Till exempel:

- Min brudnäbbsklänning som jag hade på Linda och Michaels bröllop för ett EX antal år sen
- Min gamla utslitna bok "Mimmi diskar" (kan den fortfarande utantill, vilket är lite kul :D)
- Mina allra första skor

och massa andra saker jag inte ens visste hon hade sparat! DET va roligt :)
Tror faktiskt mamma gjorde min kväll när hon började prata gamla saker! Jag älskar dig mamsen <3

Har inte kommit så långt som in till tandborstningen ännu. Så ska ut och ta ett par bloss nu och sen efter det, borsta nötterna. Ska bli skönt och lägga sig i sängen och veta att man kan stiga upp när man känner för imorrn. Trodde inte att jobb tröttade ut en så här mycket.

Aja, gonatt med er igen då :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0