Växjö

Varit i stan idag med Ida och hennes lillasyster Sara. Blev lite shoppande.
3 par skor, ett linne och en mjukis/slappetröja.
3 par skor var kanske lite väl, men det va så fina o söta så jag var bara tvungen :) Och för er som känner mig vet att jag älskar skor och skulle kunna handla mycket mer skor än vad jag just nu har gjort :D
Men sommaren är lång och de kommer väl till användning!

Batteriet i kameran är slut, så den laddas för fullt. Därmed kommer det inga bilder förrens senare ikväll. Nu ska jag gå lägga mig i badet en stund. Orkar inte göra något. Gått på stan hela dagen, så nu är jag helt slut.
Och imorrn är det jobb, så ikväll blir det inte mycket gjort. Bad, film och mys med mamsen står näst på schemat!

Hörs ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0