ÄNTLIGEN FREDAG



Godeftermiddag.
Denna dagen började utmärkt. Älskling ringde o väckte mig vid tio. Älskar att höra hans röst på morgonen. Vi pratade en liten stund innan jag gav hunden mat. Sen blev det en promenad med honom. Kallt va det, men solen värmde kinden lite. Det va skönt minsann!
Nu är jag hemkommen från lite lunch o spel med Ida. Alltid lika mys med henne. Vilken glädjespridare.
Nu ska jag ta mig i kragen o städa mitt rum lite (dammsuga o torka golven) o hänga in alla kläderna i garderoben som ligger överallt typ. Sen ska jag hänga lite tvätt o senare gör mig iordning. Eller ah, jag får väl göra det snart. Vi får besök vid tretiden som ska stanna över på middag. Lasse o hans barn. Mycket trevlig karl de där. Barnen har jag dock inte träffat ännu, så det ska bli lite spännande ;)
Ha en strålande dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0