ÄNTLIGEN KANALER PÅ MIN TV

Äntligen har morfar varit här o installerat den nya boxern. Har ju varit ganska mycket snack o lite verkstad, men nu är det gjort. Är lycklig eftersom jag slipper slåss med mamma o lillebror varje gång det är ett bra tvprogram på tvn som man vill se. Vi har ju en tendes här hemma att alltid vilja kolla på olika program...

Har varit ute med hunden en och en halv timme. Det va blött, kallt o nyttigt. En härlig promenad med Jessica! Mer promenader. Frasse (vovven min) tog sig ett dopp i det blå (om det ändå vore så väl att de va blått) o Tyke sprang runt o tyckte mest det va skönt att slippa gå i koppel! Sen blev det lite lek/bråk eller vad man ska kalla det, så jag o Jessica sprang runt som yra höns o visste inte vad vi skulle göra. Haha, vilken förmiddag!
När jag kom hem efter vår promenix satt morfar vid köksbordet o höll påatt fixa lite. Sen hjälpte han mig installera min boxer och nu är allt som det ska :)

Nu ska jag ta mig en varm skön dusch, innan jag börjar göra mig iordning. Outfit-bild kommer senare, antingen precis efteråt eller ikväll innan jag svirar om till mjukisbyxor.
Ha en bra dag so long. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0