EN BRA START PÅ HELGEN

Goddagens, allt väl?
Med mig är det kanon. Kunde inte få en bättre start på helgen heller för den delen :)
Igår när jag satt o pluggade o va helt uppe i mina frågor hör jag en mycket bekant röst säga "Hej". Ja hej på dig med tänkte jag. Va ju så inne i mina frågor så jag varken tittade upp eller la på rösten på minnet. Sen när jag tittar så är det min underbara älskling som står bredvid mig!!
Han har ju en ledig fredag var nioende vecka men det hade jag helt förträngt. Han överraskade mig med andra ord väldigt mycket med att komma :) Åh, thats my man!
Imorse vaknade jag vid halv 7 (!?) över att jag va sjukt sjukt sjukt kissenödig. Tror aldrig jag har varit så kissenödig i hela mitt liv. Se slumrade jag om till klockan va halv tolv ungefär. Då väckte jag älskling o mös lite. Sen åkte vi o köpte pizza o julmust. Fy fan va gott det är! Men som Ica skrev, så får man passa sig så man inte fördricker sig på det.. Kan bli lite tråkigt att dricka det närmare jul då ;)

Hur som helst. Denna kvällen ska spenderas i Skarmansmåla med Kristina, Nisse, Idol o Singingbee. En mycket mysig fredagkväll med andra ord. Blir kanske ett inlägg innan vi åker, men va inte så säkra på det!
Ha en mysig fredagkväll alla. Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Johan ska ut !! Hatar den pojken! ;D

2008-11-07 @ 17:05:18
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0