EN DAGENS, TACK

Inte lagt upp en outfitbild på hur länge som helst, så tänkte förgylla er dag med det ;)



Jeans - Lee
Tröja - BikBok
Linne - HM

Nu ska jag strax dra mig till min fd skola o skriva ett ruttet prov. Hade hellre legat kvar i min varma sköna säng, känns inte som att jag har fått någon sömn inatt heller. Jävla skit, när ska man kunna  sova riktigt?
Efter provet när jag är hemkommen blir det en sväng med hunden och efter det ska jag städa mitt rum. Är inte alls på humör till det, vill bara sova sova sova. Men lika bra att göra det idag, annars hade jag skiten imorrn o till slut blir jag så förbannad för att jag har skjutit upp det så länge. Tror detta är dagens i-landsproblem minsann.
Yeah, nu ska jag ta o läsa igenom mina anteckningar innan jag slänger upp röven på cykelsadeln för att bege mig. Hörs senare. Ha en bra dag i regnet. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Erika darling! Var sak har sin tid, så du får ha tålamod :)



Men vi kanske kan träffas snart och ta den där fikan vi pratat om??

2008-11-11 @ 10:59:03
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0