EN INTE SÅ GOD MORGON, MED INTE SÅ FINT VÄDER

Alldeles nyss ringde jag till Peter o sa att jag va sjuk. Skulle ju haft Näringslivsprov denna dag, men jag är inte alls kry. Jo, visst är jag så kry så jag skulle kunna göra ett prov, men jag orkade verkligen inte. Tror inte jag kan det fullt ut heller, så jag får hela dagen idag på mig att plugga. Imorrbitti klockan 8.30 ska provet göras. Men jag vet att det kommer gå bra...
Denna dagen ska då bestå av plugg, andra avenyn avsnitt, kaffe, lite goda bullar som jag o älskling va o köpte igår o sen vet jag inte mer. Får väl se. Ska iaf kurera mig med alvedon, det är en sak som är säker. Ska även ta en tablett för min axel som inte alls är o leka med idag. Kan ju hoppas på att läkaren ringer idag o säger vad röntgen gav, eftersom jag inte fått reda på det ännu. Men har man Tomas Svensson till läkare får man fan göra allting själv. Han är totalt värdelös!
Hm, kände mig lite elak nu, men det är sant att det är så...

Nu ska jag ut med hunden på en liten sväng, vädret är ju inte som det kunde varit! Sen ska jag hem, blir bara några situps på pilatesbollen o sen blir det dusch. Ska bli skönt att ta en ganska lång varm dusch för att sen få ta på sig en riktig mysdress o slänga sig i soffan med Näringslivsdelen som faktiskt (hör o häpna) är intressant! Det trodde jag inte när jag slog upp första sidan. Tänk va fel man kan ha :D
Jaja, nu ska jag ut med hunden osv. Ha en bra dag. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0