EN JÄVULSK MORGON/FÖRMIDDAG

Usch, jag vill bara lägga mig under täcket, dra det över huvudet o sen sova i århundraden. Mina ögonlock är jättesvullna, näsan är täppt o jag tror jag har fått en släng av feber. Kan det bli sämre?
Steg upp vid sextiden imorse för att göra mig iordning någorlunda, käka frukost, köra mamma till jobbet o hämta gammelmormor för en växjöresa. Hon hade röntgentid vid halv nio eftersom hon har trillat.
Hon kom in ganska snabbt iofs så resan i sig varade inte så länge, men jag hade gjort allt för att sooova denna morgonen. Dagarna går så jävla sakta, känns som om det aldrig blir kväll så man får slänga sig i sängen!

Jaja, jag va väl hemma vid tio tiden. Då städade jag lite till, släppte ut hunden, kikade i halenskatalogen i hopp om att hitta något snyggt men ingenting fann jag. Får väl kika någon annanstans efter något snyggt. Zadacoclothing.com tänkte jag kika in lite på. Aldrig varit inne på den sidan innan och hittade adressen i en katalog på jobbet. Får se om dem har något jag faller för. Ska ta o vila en stund också innan det är dags att ge hunden mat, ta bilen till mammas jobb och gå en promenix hem med hunden. Ha en bra eftermiddag. Puss

Dagens klädval


Linne - HM
Tröja - GinaTricot
Strumpbyxor - Lindex
Shorts - HM
Klocka - Axcent
Skor - Din Sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0