EN KALLT O RUGGIG ONSDAGSFÖRMIDDAG

Gomorrn alla söta! Sovit gott?
Det gjorde jag när jag väl somnade. Hade skitsvårt för att somna o ändå gick jag o la mig vid åtta typ. Iofs låg jag o pluggade en stund o pratade med älskling, men vi la nog på vid elva-tiden. Började en film, som va helt okej, som jag låg o kollade på fram till halv tre inatt. Mindre bra kanske, men imorse kom jag faktiskt upp vid tio. Nästan lite stolt över det ;)
Snart ska jag göra mig iordning. Ska åka till gammelmormor, sen till ungdomsmottagningen för isättningen av p-staven. Har jag inte dött innan så lär jag göra det nu. Men skönt iaf att man slipper dessa oporriga p-plåster!
Efter det ska jag hem o (kanske) käka  o senare blir det bussen till stan för mys med min käresta. Och Fille såklart, men honom hade jag inte tänkt att mysa med :D Får se om jag käkar hemma eller om det blir kinamat från Hot Wok, det va längesen.

Idag ska jag bannemig inte röra mina geografipapper. Jag gör dem imorgon. Ikväll ska jag bara mysa, mysa o mysa lite till. Jag älskar att mysa! Ha en bra dag. Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0