EN RIKTIG PLUGGDAG

Jaa, fy fan va tradigt. Iofs är detta ganska intressant (stundvis) men ändå. Hade hellre slängt mig i soffan med en filt, varm oboy o min underbara bok. Meen nej, idag är jag fastbänkad vid köksbordet med näringslivet o kaffe. Kaffe går ioförsig lika bra som oboy, men det är helt den mysa principen jag vill ha ju :)
Så nu slänger jag in ett litet inlägg för att få en liten paus i mitt läsande. LIte för mycket information på en gång förstår ni ;) Blir väl plugg istort sett hela dagen skulle jag tro. Ska väl ta en sväng ut senare o få mig lite frisk luft. Solen skiner lite då o då vilket är myspys! Mer sol vill vi ha.
Jaja, back to the book. Slänger in något intressant senare förhoppningsvis.
Puss på er



maaarcus ♥ jag saknar din doft, din hud, dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0