EN RIKTIG SLAPPEDAG

Idag har jag inte rört en fena knappt. Jo, har städat mitt rum lite halvdant. Tänkte jag skulle grundstäda det i slutet av veckan så det är rent o fint o nybäddat innan älsklig kommer. Då blir det tiptop!
Popcorn, schnitzel o rösti o kaffe har slunkit ner idag. Hade också väldigt tråkigt så jag bakade en grymt härligt kladdig kladdkaka. Sjukt god. Det får bakas till fredagsmyset med älskling. Är hela ensamma på fredag, ska bli skönt som tusan. Bara ligga o mysa hela kvällen. Vid sex tiden på fredag ska vi köra till Urshult för att lämna mamma, Jonte o Lasse hos Lena o Jonas för lite middag o alkohol. Jag o älskling fortsätter till minneslunden för att ta farväl, som jag skrev i mitt förra inlägg. Sen åker vi hem, lämnar bilen hos morfar o tar en underbar promenad hem. Laga lite mat och inhandla lite onyttigheter. Efter det blir det Idol, mys, alkohol, Singinbee o sen vet jag inte mer. Får se vad kvällen har att erbjuda :)

Nu ska jag ta o köra till ICA. Mamma skulle ha något handlat. Antar att det är cigaretter. Like always. Hennes utslag har fortfarande inte blivit bättre, så springflickan Erika får handla. Tur att man inte har något bättre för sig då, så mamma blir lycklig! Nähe, handla, ut o gå en ganska snabb runda innan jag ska avnjuta andra avsnittet klockan halv nio med mamma. Ha en bra kväll. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0