EN SEG ERIKA BLOGGAR INNAN SÄNGEN

Jaa, nu ska jag minsann snart gå o sova. Orkar inte hålla mig vaken längre. Vill bara sova sova sova! 
Nu vet jag ju att livet inte riktigt funkar så, men en natt kan man väl få sova riktigt o typ ta en riktig sovmorgon imorrn. Hade jag verkligen behövt just nu...
Jag somnade strax efter jag skrev det sista inlägget och sen sov jag tills mamma ringde o frågade varför jag inte hade kommit. Just det, skulle ju hämta henne efter hon slutat. Jag försökte öppna ogonen, men dem stängde sig själva lika fort, men till slut kom jag iväg så hon kunde få komma hem. Slutet gott, allting gott. 

Nu ska jag ta o fixa ansiktet, borsta tänderna osv och sen är jag fit for fight för sängen. Ha en förträfflig kväll så hörs vi imorgon. Sov gott sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0