glömde ju berätta...

...att mina efterlängtade underkläder är här! ÄNTLIGEN. Som jaghar väntat.
När jag steg upp imorse (förmiddags) låg jag o tänkte på hur jävla länge sen de va jag skickade efter dem o att jag skulle ge det veckan ut innan jag skickade ett mail till kundtjänst. Klockan blev halv två o det kom inget sms om att de hade kommit till Preem. Nähe, som alla andra dagar tänkte ju jag.
Sen gick jag till brevlådan för att hämta posten o DÄR LÅG PAKETET! Va länge sen jag va så lycklig. Hm, kanske inte, men nästan :)
Så nu ligger dem i lådan o väntar på att det ska bli fredag så dem kan bli avslitna ;) *hosthost*
I paketet låg också en klänning som jag tydligen beställt. Mer än vad jag visste, men när jag öppnade den så kom jag ihåg att jag hade beställt den. Minnet är kort minsann!
Men nu är allt kommet så nu kan jag pusta ut. Yummie!
Sov gott. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0