GO´KVÄLL

Denna dagen har varit minst sagt helt tröttsamt. Det enda positiva i det hela va väl att jag jobbade med Cordelia o Jessica. För det första somnade inte jag o älskling förrens vid fyra inatt. Tror det va någonting i Kinamaten vi käkade i Ronneby tidigare på kvällen ;) Tack för otroligt trevligt sällskap!
Imorse väckte älskling mig vid 6 (!?) då jag trodde att jag skulle strypa honom. Vi gick ju nyss o la oss. Pallrade mig iaf upp o tog en cigg med älskling innan han stack till jobbet. Sen satte jag fart med mitt eget. Käkade frukost osvosv. Jobbade till två o när jag kom hem va jag sååå slut. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Så enda sen jag kom hem har jag gått på halvfart :P
Imorrn blir det jobb 12-20 o efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Antar att jag ska hem till mig älskade säng o soooova. Prata med älskling först såklart, men det gör jag varje kväll innan läggdags :)

Nu ska jag iaf vara så slapp så jag ska göra mig ett fruktfat o krypa ner under täcket o kolla på tre avsnitt av andra avenyn. Ooh, me like. Hörs imorrn, är för trött för att dela med mig mer idag :) Puss


Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Haha, jo sant förvisso, det är är därför du ska med ut på fredag ;D

2008-11-24 @ 22:36:48
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0