GODMORGON ALLESAMMANS

Gomorrn, sovit angenämt?
Det har jag gjort. Tog ett par insomningstabletter efter jag hade läst lite o sen pratade jag med älskling ett tag innan jag slutligen somnade som en prinsessa! Åh, det va så skönt. Sova är min passion just denna period..
Igår ringde jag till Basel för att förmedla att jag inte har bestämt mig om man vill åka eller inte. Så vi kom överrens om att dem skulle leta vidare och att jag skulle höra av mig om jag en dag skulle ändra mig och vilja komma ner ett år. Jag tvivlar inte på att jag inte kommer trivas i familjen, men tanken på att jag bara får träffa min älskade två eller tre helger på ett år, skrämmer mig. Jag dör ju typ efter en vecka när jag inte får träffa honom ju.
Jaja, nu är det bestämt att jag inte ska åka iaf!

Snart ska jag o Jessica gå en sväng, runt flygplatsen närmare bestämt, med vovvarna. Får se hur det går. Får ta med mig lite godis till min vovve (det enda han tänker på är mat) så kanske han lugnar ner sig lite ;)

Nähe, nu ska jag kila o fixa lite, sen ska jag sticka. See you! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0