HEJ PÅ ER

Har suttit som en annan datamörd hur länge som helst idag o spelat CS. Får skylla på älskling, det va han som lärde mig spela ;) Jaja, kul är det iaf!
Igår va det ganska lugnt. Tog ett gott glas vin, älskling tog en öl o sen blev det lite TVtittande, mys o sovande. Vaknade idag av att Lasses barn skrek o hade sig. Hm, ingen god morgon. Men jag vaknade ju bredvid älskling o då blev det genast mycket bättre :)
Denna dagen har gått på halvfart. Druckit massvis med kaffe, spelat, myst o hängt lite tvätt. Ska snart fixa lite innan det är dags för Kongaresa o senare ner till Ronneby för KinaTown-käk. Mums så gott.
Nu ska jag underhålla min otroligt rastlösa pojkvän. Puss på er



Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0