HOLA

Hej, hej, hemskt mycket hej!
Hur står det till? Här är det finare än finast. Jag är en mycket trött, lycklig o glad människa idag.
För det första för att jag har fått spendera många timmar med min älskade Ida. Har vandrat omkring i Växjö i evigheter. Skulle hitta ett par skor till julbordet va det tänkt (alltid nya skor till något nytt vettni) men istället för det hittade jag en skitsnygg korsett (eller liknande iaf) o ett par trosor till. Mycket läckert minsann. Bra inköp där :)
Sen har jag världens underbaraste pojkvän. Han börjar jobba vid fyra (inatt/imorgonbitti  - om han kommer upp så tidigt vill säga) för att åka till Helsingborg o skruva o göra en service på en maskin. Denna tidiga morgon för att han ska kunna komma till mig så tidigt som möjligt på kvällen. Vilken älskling jag har!
Igår tog vi det lugnt allihopa. Jag käkade kinamat, suuupergott. Sen kollade vi på bonde söker fru o oskyldigt dömd. Efter det kollade vi Tokyo Drift (eller va den nu heter) o sen gick vi o la oss. En myspys kväll.
Lovade älskling att inte städa idag. Men jag kunde inte låta bli att plocka undan lite. Diskade bara o städade iordning lite sen gårdagen, så det lite hyffsat ut ;)

Nu ska jag bränna ett par skivor till, sen ska jag slänga mig i duschen. Sen ska jag umgås med Ida lite till. Spela lite Jack Vegas o dricka en cocacola. Mums på det. Efter det får jag se vad jag hittar på :) Puss på er tokstollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0