I DON´T CARE WHAT THEY SAY, I´M IN LOVE WITH YOU

Klockan är halv elva o jag skulle kunna lägga mig ner o sova ännu längre, såå jävla trött! Önskar det va kväll nu igen så man får lägga sig o sova. O inte är jag kry heller. Blir väl riktigt sjuk lagom till julbordet eller något. Hm, får se till att krya på mig!
Idag blir det julstädning o julpyntning av mitt rum. Tror Ajngelica inspirerade mig lite till att börja, så idag blir det av. Men innan dess ska jag ut med hunden, käka frukost o leta upp julsakslådan i garaget. Haha, det är inte det lättaste!

Har inte vettigt att skriva just nu så jag kommer tillbaka senare med något intressant ;)
Eller jo förresten. Ni vet den här livmoderhalscancersputan dem gör reklam för överalls som man kan ta melln 13-17 år? Ni kanske också funderat på o ta den? Jag har iaf gjort det. Så när jag va på ungdomsmottagningen så frågade jag om den men vet ni vad hon svarade?
"Ja men den kan inte du ta, för det är bara för oskulder".
Jaha tänkte jag. Varför säger det inte det i reklamen då? O hur ska vi ickeoskulder kunna skydda oss mot livmoderhalscancer nu då? Jag tror jag går i taket snart.
Näe, hunden vill ut i det ruggiga vädret. Hörs senare. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0