i´ll always have you

Onsdag. Yeiih! En dag närmare baby. Jag saknar honom, vill ha fredag nu..

Oh, har ni sovit gott inatt? Drömt något fint?
Jag har sovit ganska bra, till o från. Tatueringen ömmar som fan o vill inte sluta göra ont. Hade glömt bort att det gjorde så ont. Jag tror helt enkelt att jag är grymt klen :P Ska iaf tillbaka till honom när detta har läkt, så ännu mer smärta kommer :(

Just nu sitter jag i sängen o lyssnar på en pipig hund som vill ut. Har sagt "snart" till honom flera gånger, men han förstår inte mig. Synd det ;) Ska gå långrunda med hunden, sen blir det pilatesbollen, dusch, frukost o sen fixa lite innan jobbet. Jobbar 15-20 ikväll, tror jag, sen ska jag hem o läsa min bok! Hur bra som helst :)
Får väl se om jag får hämta mitt Halens-paket denna dagen då! Har ju inte kommit ÄNNU o i mitt ordermail stod det att de skulle komma i slutet av oktober. Får väl ringa annars. Vill ha dem nu!!

Aja, nu ska jag ut en sväng minsann. Hörs efter jobbet om jag inte kommer på något jag har glömt innan jag drar :) Ha en underbar dag. Puss på er.




maaarcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0