INTE ALLS SKÖNT

Jaa, hemkommen från alla mina ställen nu. Skönt att få slå ner röven, men måste snart hitta på något igen. Smärtan i armen går knappt att beskriva, det gör så in i hoppsans ont! Sadface på mig. Jag borde lyssnat mer på Jessica som sa att det förmodligen skulle göra skitont o att dem hade världens största nål. MEN, jag trodde ju klart att hon bara försökte skrämma upp mig riktigt ordentligt, vilket hon till viss del gjorde. Jag borde lyssna på henne nästa gång :D

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, sen ska jag packa ihop lite stufs o sen ska jag nog förmodligen sätta mig på en buss snart för att åka till älskling. Men han o Fille skulle tvätta bilarna o så, så dem är väl inte hemma förrens vid fem någongång. Får se om jag ringer till älskling så han får hämta mig vid stationen. Isånnafall blir det en tur till Hydrema för att kolla på de otroligt vackra maskinerna :D
Ha en kanonbra o skön dag/eftermiddag/kväll. Hörs imorrn. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0