INTE EN GOD MORGON

Kvällens idolförlust sitter fortfarande kvar i huvudet. Fy fan. Detta besked. För det första missade jag utröstningen o för det andra läste jag om det på nätet. Vilket trauma! Det va det värsta jag någonsin har läst tror jag. Men för mig kommer hon alltid vara en stjärna o hon kommer gå sjukt långt.



Gårdagen va ganska så tuff. Hade ett par småbarn här (6 o 8 år) så jag hade fullt upp. Oskar som är 6 år, satt mest framför TVn o sen spelade han cs på älsklings dator. Haha, vilken sötunge. Världens största ögon hade han o han va heeelt inne i spelet :D
Johanna däremot skulle leka frisör o graffittimålare o sminkös. Åh vilket jobb jag hade. Hon målade o kladdade på mig, satte upp håret flera gånger igårkväll så jag tror hon slet av allt hår jag har på huvudet! Gränsen gick dock när hon ville sminka mig, sa att vi fick ta det en annan gång ;) Jaa, ni förstår hur jag hade det!
Men det va sjukt trevligt. O så lite vin emellan frisörrutterna o allt va det va. Ibland fick man pausa iaf ;)

Denna dagen har jag inget inplanerat. Ska snart städa iordning efter gårdagen, tvätta undan lite o ta hand om disken. Mamma är på spa tills tre ungefär så detta är hennes dag. Ska inte behöva göra någonting :)
Så jag offrar mig eftersom lillebror inte kommer göra det. Jaja, nu ska jag dricka lite kaffe. Frukost blir det när slöfockarna har makat sig upp ur sängarna! Ha en bra dag. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Hahaha, Erika som barnvakt, me like ;D

2008-11-23 @ 20:34:15
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0