Jaha..

Trodde ju att jag skulle börja jobba vid 15, men icke sa nicke. Börjar vid 16 o slutar vid 20. Så det blir en lite kortare dag idag. Skönt men tråkigt.
Har iaf dammsugit huset, så hoppas mamma blir glad när hon kommer hem. Dock är jag inte klar med tvättstugan eftersom dammsugarpåsen va full o jag kan inte byta den :D Så kompetent är jag!
Känner att jag varit duktig idag :)

När jag va ute o gick promenix med hunden kom vi (som alltid) till stallen. O där va det massa grymtningar. Griseknoarna tittade ut från sitt lilla bås så jag o vovven gick dit o hälsade lite. Hunden tyckte inte om deras grymtningar så han skällde så fort dem rynkade på näsan ;) Men dem va söta minsann. Matade dem lite med gräs, det tyckte dem om :)

Jaja, nu ska jag ta o hoppa in i duschen! Sen kommer mamma o hämtar mig. Hon ska fika med gammelmormor efter jobbet, så det blir ju perfekt om hon hämtar mig innan! Så tar jag en powerwalk hem. Yummie.
Ha en fortsatt bra dag allesammans. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0