LITE UPPDATERING

Fyndig rubrik, eller hur?
Är äntligen hemma nu, efter en ganska stressig dag. Har varit på ungdomsmottagningen, hos tandläkaren, har handlat, har städat o så har jag fikat hos gammelmormor. Kanske inte låter så stressigt för er, men denna dagen har det känts som att allt har hänt på en o samma gång.
Tandläkaren va lika trist som vanligt att gå till. Min sista gratisundersökning (vilket jag redan visste). Dem pratade om Frisktandvård (där jag kom i prisklass 2) o lite allmänt om priserna hos dem. Inget viktigt. Sen va jag på ungdomsmottagningen o pratade om p-stav. Är trött som tusan på dessa p-plåster. För det första är jag alltid röd och irriterad runt plåstret, sen kliar det hur mycket som helst och sen är det inte heller på porrigt :P Så på onsdag vid halv tre ska en p-stav insättas. Spännande.

Här hemma är alla sjuklingar just nu. Jag är halvsjuk (lite hosta, snuva osv - inte så farligt men man känner att man inte är i form), mamma har feber o är förkyld och Jonte mådde jätteilla i morse. Så alla går på halvfart, ganska skönt, men för jävla slappt :D

Imorrn är det en ny dag med nya krafter. Ska söka massa jobb då (till och med ta mig i kragen o ringa till företagen) o så ska jag fixa lite annat. Får se hur mycket jag orkar med. Är som sagt inte fullt kry och dålockar ofta sängen en aning. Jaja, vi får väl se.
Bilde från helgen kommer när jag slängt mig i sängen o orkar lägga in dem. Ska ringa till min Nathie nu o sen ska jag fixa mig för sängen. Ska bli så skönt att gå o lägga sig :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0