LOVE LOVE LOVE



Kärlek, dagens underbaraste ord. Kan inte beskriva hur mycket jag älskar min Marcus. Han är den bästa och finaste som finns. Säg mig, vad hade jag gjort utan honom? Min alldeles egna pojke. Är så lycklig att han är min, bara min ♥

Sen älskar jag ju såklart mina underbara vänner. Nathie, som finns högst upp på "listan" är den bästa som finns. Alltid finns hon där, alltid ställer hon upp, alltid går det att prata med henne. Hon är guld värd ♥
Alla andra är också guld värda, men Nathie mest.

Sitter just nu med hårinpackning i håret. Ska snart sköja ur det och efter det blir det ett efterlängtat fotbad. Yummie på det. Sen ska jag slänga mig i sängen, sätta på en bra musikkanal och börja bearbeta mina egna uppgifter som Peter skickat till mig. Ganska kul när det inte behövs göras så ofta. Eftersom jag inte har något att göra ikväll, är det en kanonbra kväll till att lägga pluggningen på.
Imorrn ska jag inte sova så länge som jag gjorde idag, eller försöka komma upp i tid iallafall. Sen blir det nog en långrunda med vovven, kanske lite joggning med. Va ute innan o gick med honom. Vilket jävla regn. Inte alls kul. Va helt dyngsur, så jag tog mig en varm skön dusch. Det va härligt!
Nähe, fotbad va det näst. Ha en underbar kväll. Puss på er allesammans

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag älskar dig oxå babe! Du är guld värd du med <3

2008-11-19 @ 06:41:38
URL: http://touchofnathie.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vlken fin skjorta! vart har du köpt den=)

2008-11-19 @ 13:08:56
Postat av: Stijnalina

Söt du är Erika fisen :)

2008-11-19 @ 13:09:43
URL: http://stijnalina.blogg.se/
Postat av: Eriiikah

Nanna: Den är köpt på Halens. Är en skjortklänning men den är stor i storlekarna, så ska du köpa en sån rekommenderar jag en storlek mindre än vad du egentligen har :)

2008-11-19 @ 15:38:41
URL: http://eriiikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0