PLUGG PLUGG PLUGG



Plugg, plugg, plugg! That´s my day i fulla drag. Inte alls så jävla roligt. Även om skiten är intressant är det inte alls lika intressant att plugga hela dagen. Känns som jag kan allt nu, men det kommer alltid massa strunt på Peters prov som man inte räknat med, så det gäller att vara skitbra förbredd. Jaja, det kommer säkert gå bra. Eller förhoppningsvis iaf!

Idag har vi haft gammelmormor på besök. Fick bada, dricka kaffe, umgås o bli insmörjd så förhoppningsvis är hon tyst ett tag om att vi aldrig hälsar på henne o vise versa! Ska alldeles strax återgå till min kära geografibok. Den har varit en trogen vän de senaste dagarna.
Får se hur länge jag orkar sitta med skiten. Har inte ens kollat på Andra Avenyn avsnitten. Har inte hunnit. Får ta dem när jag går o lägger mig. Den serien kan man inte somna till så det blir nog lugnt på den biten, även om jag är SKITTRÖTT!
Hm, inget vettigt i detta inlägget. Kanske lika bra att sluta skriva nu. Annars blir det mycket skrivande om ingenting!
Ha en fortsatt skön kväll o hoppas eran dag har varit roligare än min. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0