SNART

Hm, dålig rubrik men så brukar det vara. Aldrig har man några bra rubriker ;)
Här kommer iaf en dagens:



Självklart på fel håll. Datorn vill inte som jag vill. Skit samma, så får de vara!  
Shorts - H&M
Linne - H&M
Tröja - Gina
Leggings - Gina
Skor - Björn Borg

O idag har jag till o med satt på mig glasögonen! WOW, inte använt dem på tusen år. Men dem botade mig otroliga huvudvärk iaf, så man kanske skulle börja använda dem? Nja, vi får väl se ;)
Nu ska jag spela lite Yatzy innan det är dags för en bussfärd. Ha en bra dag o kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: angelica

Det du hade kommenterat till "anonym" ;D <3

2008-11-30 @ 19:59:07
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0