SOM EN PRINSESSA

En till dag har passerat och det är med andra ord alldeles strax min födelsedag! Eller ah, några dagar till är det kanske, men man kan ju låtsas att det är alldeles strax :)

Har ikväll pluggat tills ögonen blödit, tagit en låååång vaaarm skön dusch, fixat fötterna, målat naglarna, haft hårinpackning, nopprat ögonbrynen o haft massa jox i ansiktet som ska motverka finnar. Så nu känner jag mig som en prinsessa. Snart kallar sängen med lite till plugg innan jag avnjuter några avsnitt av andra avenyn! Yummie.
Rummet hade behövt städas men det får vänta tills imorgon när jag kommer hem från provskrivandet. Sen vet jag inte hur jag ska spendera dagen. Märker vi imorgon. Boken va länge sen jag slog upp, så det kanske blir en bokdag om morgondagen är lika trist som denna har varit. Massa äckligt regn! Usch..
Nähe, ta ett sista bloss o sen gå o lägga sig. Imorrn ska jag försöka bli rökfri igen. Gick ju sådär med det innan. Bättre lycka denna gången ;) Sov gott! Puss och kram



maaarcus rosenberg ♥ min luft, min kärlek, mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0