TISDAG

Go´morgon, hoppas er morgon är bättre än min. Jag har skitont i halsen, huvudet värker o magen vill inte som jag vill - o på det ska jag jobba hela dagen. 12-20 ligger min tur på ikväll. Den går ju iofs ganska fort o jag trivs ju så ingen fara så, men inte kul att jobba när man inte är frisk. Tror minsann mamma har smittat mig :(
Jaja, jobba hela denna dagen som sagt o när jag kommer hem blir det nog slänga sig i sängen o glo på film o prata med älskling. Imorrn är jag ledig (än så länge) o då ska det ringas lite telefonsamtal så man får tummarna ur röven! Sen på eftermiddagen/kvällen blir det nog lite solning med Angelica. Kanske till o med lite simning. We´ll see ;)

Nu ska jag ut med hunden o göra mig iordning till jobbet. Ha de fint idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0