tomorrow

Imorrn ska jag upp vid sju. Åtta åker bilen ner till Stalle för en tatuering minsann. Eller ah, göra klart mina stjärnor :D
Bättre sent än adrig, som det heter.
Älskling började prata om tatueringar innan o då blev jag så sugen så jag va tvungen o fråga när han hade tid. O det hade han redan imorrn. Wihu. Ska bli nice att äntligen få den färdig.

Ska se om jag hinner en powerwalk innan. Har varit jävligt slapp på den fronten den sista veckan. Men ändå har mitt midjemått minskat med 2,5 centimeter o jag har gått ner tre kilo. Hosthost, va bara tvungen att skryta lite ;)

Har kikat på en massa avsnitt av andra avenyn nu, men har ett kvar. Älskar den jävla serien. Mer vill jag ha.
O så bara tokälskar jag Kitty med. Hon är både snygg, grym o underbar. Kanske lite väl kaxig emellanåt, but I love her.

Jaja, slutpratat! Nu ska jag avverka det sista avsnittet, sen ska jag läsa lite i min bok innan jag ringer till min älskling som jag älskar över allt annat! Hoppas ni har haft en bra kväll o att den fortsätter så :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

I told you so!!



Mitt bästa tips är att köra på before and after, har jag gjort, och jag blir alltid lika äckligt självbelåten när jag kikar och ser skillnaderna :D



Men Erika, du MÅSTE lära mig hur man göra fläta i luggen, mina blir typ.. tjae, katastrofala :P

2008-11-04 @ 18:22:26
URL: http://stijnalina.blogg.se/
Postat av: Caroline

men heeeej ! :D guud vad länge sen, vad kul att du skrev! allt är bara bra med mig, själv också? vad hittar du på nu då? många kramar !

2008-11-04 @ 23:17:19
URL: http://caroliiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0