TORSDAG

Att man ska vakna med sån extrem huvudvärk varje morgon. Inte alls kul. Men så är det väl när man inte riktigt är i form!
Gårdagen va kanon. Först julstädade jag o gjorde fint på rummet. Resten av huset får vi ta i helgen. Sen vid halv fem åkte jag o mötte Angelica vid ICA o där blev vi kvar en stund. Sen åkte vi vidare till Kaskad. Yummie. Simmade några längder innan vi la oss i det underbara solariet. Va riktigt skönt att sola igår, brukar bli lite jobbigt efter 10 minuter, men det va riktigt härligt.  Mer sånt! Mer simning. Säger som Angelica:
"Dags att trimma magen lite!" (fast hon inte behöver det)
Men det är som man själv tycker :)
På kvällen kom älskling till mig o sov här. Riktigt myspys.

Precis käkat en ganska god kebabtallrik. Va inte så himla sugen, därför va den inte så god, men lite slank ner iaf, som vanligt! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Hänga in kläderna i garderoben o sen bädda sängen men efter det har jag ingen aning. Kanske lägga mig o läsa min underbara bok? Varit lite slapp med det på sistone. Ska ladda ner lite gammal bra musik. Någon som har några förslag på sånt? Måste göra en gammal goding skiva. Alltid lite kul att lyssna på :) Hörs senare. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0