underbar söndag





Igår va nog världens underbaraste söndag! Har förmodligen inte varit med om mysigare sådan :)
Började med att jag o älskling vaknade vid halv tolv, åt bacon pannkakor o ägg (goefrukost), mös lite och sen vid halv två tiden körde jag honom till Konga. Skulle ställa in sin saab o fixa till den. Medans han gjorde det åkte jag hem o städade osv, gjorde mig iordning lite. Sen kom älskling tillvaka vid fem tiden ungefär, o då bar det iväg. Satt i bilen o fick blunda lite emellanåt. Fick blunda en rejäl stund när vi va framme. Gå när man blundar är inte lätt. Man känner sig skitfull :P
Fick öppna ögonen när skylten Garlic House hängde ovanför mig. Ååh, som jag har längtat efter detta stället. Min karl är den bästa som finns!
Avnjöt en god vitlöksbaguette till förrätt o till varmrätt blev det filé mingon o potatisgratäng, till det blev det en cider. Såå mysigt.
Körde från Ronneby till Skarmansmåla där vi hälsade på Kristina o Nisse en stund innan vi körde till Preem för att hyra en film. Skulle hyra Drillbit Taylor men kom hem o satte i filmen o då visade det sig att det var GamePlan. Visst va den bra, men lite uppmärksam kan man väl ha när man slänger i filmen i fodralet? Jaja, nu är det som det är.
Vi kom hem till mig, tände lite ljus i den underbara ljusstake jag har satt in. Blir riktigt mysigt. Mer sånt :)
Efter ett tag blev det film o mys. I love it.
Gårdagens klädval blev då:
               
Jeans - tiger of sweden      Håret. En fläta i luggen är min favorit :)
Tröja - BikBok
Skor - Din Sko
Jacka - Vila
Klocka - Axcent

Imorse höll jag på att dö när jag tittade på klockan, inte mer än kvart i sex o jag va ganska pigg. Gick upp o kissade, pussade min karl hejdå o gick o la mig igen. Tog en stund innan jag slöt mina ögon för att avnjuta en stunds sömn till :) Men det gick, Så nu har jag nästan precis vaknat. Ska ut med hunden nu, stackaren har fått vänta såå länge :P Efter det ska jag ta en vaaarm dusch, sätta mig vid TVn med en hårinpackning, skaffa fram alla saker som man ska ha till fotbadet o slänga igång en faslig massa avsnitt av Andra Avenyn. Har helt haft annat att tänka på denna veckan så det har blivit helt bortglömt ;D
Ska försöka få tummarna ur röven o plugga lite med. Hade varit behövligt. Snart prov igen ju. Inte bra, inte bra. Jaja, det går nog bra :) Vi hörs senare. Ha en bra dag so long.
Puss


maaarcus - you´re my star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0