a new day has come

Ställde klockan på 10.00, vaknade av att klockan ringde men somna om lika snabbt igen..
Gick upp vid 11 istället o gav hunden mat. Sen fixade jag lite, tvättade ansiktet med mitt underbara ansiktsvatten, borstade håret o lite så, sen begav jag mig ut i det härliga vädret. Halvtimmed men hunden blev det nu på förmiddagen! Ingen sol men ändå såå otroligt behagligt väder. Puss på hösten!
Försökte få upp tempot någorlunda, men det är inte så lätt när hunden ska lukta på varenda grässtrå. Får se om jag går med Ingela och mamma ikväll, så trött på att aldrig kunna gå lika fort hela tiden. Kanske springer en runda istället..

Nu ska jag hoppa in i duschen o skrubba hela kroppen! Va ett tag sen, är nog dags med det nu. Sen ska jag käka frukost och sätta fötterna i ett fotbad. Välbehövligt. Dem är torra o ibland gör det till och med ont att gå. Dags att ta hand om sina fötter.
Undertiden jag sitter i fotbadet ska jag ta o skriva CV osv, time to start now!

Nähe, duschen kallar. Dusch, frukost o pluggande står på schemat.
Ha en bra dag så länge..
Puss och kram



marcus rosenberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0