anna bergendahl!

Jag ska ta mig tusan adoptera henne! Jag älskar den människan. Älskar hennes röst, hennes stil, hennes hår. Nästan så jag är lite kär ;D

Precis vaknat nu. Ska strax pallra mig upp, gå halvtimmen med hunden och sen sätta mig vid TVn lite. Ska slöa en stund innan jag sätter igång med min tråkiga geografi. Prov om fyra dagar :(
Senare idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Hoppas på att dem ringer från resurs och ber mig jobba. Så slipper jag plugga lite o så har jag ngt att göra :) Men ringer inte dem vet jag inte vad jag ska göra. Emelie kommer nog ikväll med, kanske hittar på ngt med henne! Vi får väl se..

Imorrn är det äntligen helg! :)
Ha de fint.




Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0