ännu en dag har rusat iväg

Idag har jag verkligen gått på halvfart. Gick på så mycket halvfart i morse så jag inte orkade gå upp. Fick för mig jag skulle upp vid 8, men nej. Så blev det inte. O inte blev det någon powerwalk imorse. Fy va jag är besviken på mig själv!
Hur som helst så uträttade jag mina ärenden och sen åkte jag till stan. Hittade inget intressant alls. Växjö är en skitstad, thats it! Hämtade nyckeln hos snutte på jobbet istället till lägenheten och sen satt jag där o käkade o sen diskade jag åt dem! Thats nice. Sen när snutte kom badade vi badkar och mös :)
O nu sitter jag här o förbannar mig över att jag inte orkar gå ut. Jag borde verkligen. För det första gick jag inte imorse och för det andra käkade jag onyttigt idag. BORDE VERKLIGEN! Imorrn jobbar jag ju på morgonen, men hunden måste ut så kanske kan ta en powerwalk imorrn. Måste man träna varje dag? Känner att jag är värd en vilodag. Men samtidigt får jag dåligt samvete.

Hur som helst. Imorrn är det fredag. Det betyder att jag får äta onyttigt, att det är Idol och att jag får umgås med snutteeeee! Yummie vilken underbar dag. Mysmysmys. Imorrn är det jobb också. 7-14. Vet inte när jag steg upp så tidigt senast och verkligen gjorde något viktigt!? Ah, jag säger då det :)

Nu ska jag göra massa situps, sen ska jag slänga mig i sängen med min underbara bok. 
Ha en fortsatt bra kväll! 
Puss o kram




maarcus <3 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi måste ta tag i solningen igen två ggr i veckan och simma en gång i veckan tycker jag! :)

2008-10-23 @ 23:37:44
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0