äntligen klar

Hittade ALLA delarna av mitt projektarbete på datorn innan, så jag slapp skriva allt. Gissa om jag va lycklig :)
Jag är iaf klar med det nu. Har satt ihop det som det ska vara, ändrat det som ska ändras på och gjort om lite. Så imorrn ska jag ta en cykeltur till skolan och lämna det. Får se vad Irené säger om det. Skönt att vara klar med det iaf. Ska också ta ett snack med Peter om demografuuppgiterna jag lämnade in, så jag vet att allt är tiptop där. Sen se om han har lite instuderingsfrågor till Näringslivsdelen. Haha, fan va man uppskattar skolan nu när man har gått ut. Finns inget bättre att plugga när man bara går hemma hela dagarna..

Förövrigt har det varit en slapp dag. Har hjälp Jonte med lite Engelskaläsning, hängt lite tvätt o fixat lite. Tänkte bege mig ut i trädgården, men jag har suttit vid datorn i stort sett hela dagen och färdat det jag har babblat om i flera dagar nu, så trädgården blir det imorrn minsann! Hela dagen i det, förhoppningsvis, ljuvliga vädret :)

Nu funderar jag på att borsta tänderna, plocka undan lite på rummet o slå en pling till kärleken min. Sen slänga mig i sängen o läsa lite. Är iofs ganska tidigt på kvällen, men kännermig ganska seg o halvtrött. Blir ofta så efter en heldag vid datorn.

Haha, en ganska kul grej jag hittade på nätet innan när jag kikade lite va en bild på mig och Angeliqe när vi sjöng i kyrkan på skolavslutningen i 9:an. Herregud va man har förändrats sen dess. Men vilken underbar tid det va :)

Nu ska jag slita mig härifrån! Ha en underbar kväll, så hörs vi imorrn!
Puss o kram





marcus rosenberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0