daagens



dagens klädval och frågor
jeans - tiger of sweden
scarfs - jc
skjorta - h&m
skor - sko dej

Senast sedda film - Hur man blir av med en kille på 10 dagar

Senast köpta skiva - Inte köpt en skiva sen jag va lite, så jag vet inte

Sparar till - Ingenting för tillfället

Väntar på - Att det ska bli helg så jag får träffa honey!

Pålägg som gäller - Just nu, kokt medwurst

Dagens dryck - Kolsyrat vatten

Senaste boken du läste - Den du inte ser - Mari Ljungstedt

Senaste maträtten du åt - Jägargryta

Senaste klädesplagget du bar - Haha, senaste? Just nu bär jag ett par jeans o en skjorta

Senaste repliken du yttrade - Nej tack, vi är inte intresserade!

Senaste personen du pratade i telefon med - Mamma

Senaste personen du fick brev av - Peter Bengtsson ;D

Senaste gången du sov - Inatt med honey

Senaste saken du köpte - En ram o en tröja tror jag

Vad har du gjort idag - Motionerat, duschat, pluggat och drygat framför datorn

Gillar du svarta kläder - Ja tyvärr.

Hur tidigt stiger du upp - Olika. Försöker iaf komma upp innan 9.

Hur många par skor har du - Haha, don´t really know. Är väl en bit över 30.

Var har du ont - Axeln

Kan du stå på händer - Tror inte det

Vad lyssnar du på för musik nu - Ingen, det är reklam på radion

Vad tycker du om idrott - De mesta är kul!

Vad har du för klocka - En svart axcent som jag fått av honey och en guldig o.n.e klocka som jag fått av min andra halva nathoe

Sämsta sport - Boxing o sånt skit. Fy fan!



Förresten, är det någon som har funderat på att det snart är jul? Inte alls lång tid kvar. Nästan så det kliar i fingrarna lite att ta fram allt julpynt! Njaae, kanske inte riktigt, men nästan :D
Hur som helst. Eftersom det snart är jul betyder det att jag snart fyller 19 och det betyder också att honey fyller 22 :)
Yummie. Hoppas det blir en underbar jul!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0