det är ingen vanlig dag, för det är...

...mammas födelsedag :) Grattis till underbaraste människan på jorden! Du betyder, mams!

Va hos snutte igår. Han lagade mycket god fläskfilé, pommes o beasås. Mums va gott det va! Sen åkte vi till Rävemålet o hyrde film. Blev Förtrollad. Vilken rolig film! Rekomenderar jag starkt. Gick o la oss efter en stund o har sovit som en prinsessa hela natten.
Idag vaknade jag vid 11 o då va självklart marcus redan uppe :D Kikade lite på TV, duschade o ringde o sjöng för mamma :) Har precis kommit hem från gammelmormor nu. Varit o ätit smaskig tårta o druckit kaffe! Mycket mums.
Snart kommer snutte igen o myser liteinnan han ska åka till stan..

Imorrn blir det plugg hela dagen. Ska försöka komma ihåg att ringa till Evert o boka tid för trådborttagning. Är så trött på skiten!
Nähe, nu ska jag ta o kika lite på TV en sväng o umgås med mammsen <3
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: azz

om du har numret till evert kan du väl ge det till mig? Måste också boka tid hos evert my man ;D

2008-10-12 @ 20:21:52
URL: http://aazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0