en dagens, taack

Kan börja inlägget med att det inte fanns några ägg, och därmed basta. Det betyder: INGA PANNKAKOR!
Vad ska jag äta om jag inte får pannkakor? Jag är ju sugen på det..
Här kommer dagens. Kan iaf glädja mig åt att jag är hyffsat nöjd med håret för en gångs skull. Dock är det så tråkigt när det är helt brunt. Några förslag på färger på slingor?





Bad hairday knuta minsann, svarta (lite urtvättade iofs) sköna mjukisar från "jag-har-inte-en-aning", gul tröja från H&M och vitt linne från H&M. Hur är eran dagens? ;D

Nu blir det lunch. Får se vad jag hittar på. Finns alltid något gott i frysen efter storhandling. Visst?
Puss o kräm

Kommentarer
Postat av: Ellen

fin färg du har i håret tycker jag :)

2008-10-30 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0