en ganska seg dag

Har seglat förbi idag. Resurs ringde ju som sagt o väckte mig o ikväll har jag jobbat 15-21. Har varit en underlig dag på jobbet med ganska mycket stress. Hur som helst, en ganska bra dag.
Efter jobbet gick jag o Angelica en sväng o mitt i allt ihopa blev vi sugna på mat. Hm, gissa om det blev Asis (stavning!?). Jajemen,  kycklingtallrik is the shit :)

Imorrn ska jag till den roliga tandläkaren klockan kvart över nio på morgonen. Det betyder att jag ska stiga upp vid senast sju och gå ut min långrunda med hunden o självklart powerwalka lite. Känns som att jag inte gjort det på tusen år nu när jag varit så onyttig. Sen ska jag minsann ta cykeln till tandis. Tänkte jag skulle skjutsat mamma till jobbet på morgonen och sen tagit bilen, men HALLÅ! HUR LAT ÄR JAG!?
Powerwalkar jag två gånger om dagen (oftast), orkar jag väl cykla til tandläkaren som ligger en halvtimme bort, knappt ens det beroende på vilken väg man tar. Jaa, det är klart att jag gör. Känns som att latheten börjar komma fram i mig igen. Men nej, den ska inte få tränga igenom det tjocka skalet. Dags att ta tag i det här!

Vet egentligen inte varför jag bloggar just nu. Har inget vettigt att skriva om knappt och jag är suuupertrött så jag tror jag snartsomnar på tangenterna. Lite intressant står det kanske för er som är nyfikna, ni andra kan dra någon annanstans om det inte passar! Aight? Just det.

Imorrn blir det också nagelfixning, ett långt varmt bad, hårinpackning, fotbad o ögonbrynsplockning. En riktig "ta-hand-om-mig-själv-dag" med andra ord. Fan va jag älskar dem dagarna. Nästan så man vill ha dem i stort sett alla dagar i veckan. Men tar man bara lite då och då så uppskattar man dem mer :)

Nähe, stänga av denna dåliga film jag har satt på, ställa klockan och somna en runda. Kanske ta o läsa en sida eller två i den nya boken jag börjat med. Carlton Stowers - Sista andetaget.
Har bara läst ett par kapitel, men den verkar helt underbar! Än så länge rekommenderar jag den :)

Gonatt och sov gott med er! Hörs imorrn.
Puss o kram




maaarcus ♥ i have nothing, if i dont have you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0