en mycket grå o tråkig onsdag

Idag har det inte hänt allt för mycket.
Låg kvar i sängen tills klockan va halv två typ, läste min underbara bok! Vill inte att den ska ta slut, men snart gör den det! Pallrade mig upp, käkade lite, borstade tänderna osv och sen satte jag igång med rummet. Pust. Känns som om det tog halva dagen, men nu är det tiptop. Me like!
Lagade mat efter det. Couc-cous, smördegsfylld fisk och grönsaker. Mycket god middag!

Precis varit på Ica och köpt lite onyttigheter till senare. De fyllda rollo-godisarna, daim och ahlgrens bilar blev det! Yummie.
Nu ska jag ta ett par huvudvärkstabletter och mysa in mig i en filt och kika på TV o vänta på att Idol ska börja. VÄNTAN ÄR LÅNG! Usch..

Ha en bra kväll.

Nathie och Erika mot världen. Kommer alltid att vara så! Du är min favorit.



Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0