en solig, mysig dag

Idag skiner solen som aldrig förr. Gud va mysigt! Trädgården nästa minsann :)
Steg upp vid halv 10 idag. Fixade lite, gav hunden mat osv och sen begav vi oss ut i det underbara vädret. Hittade på en ny runda som tog 40 minuter. Va ingen riktig "springa av sig" runda för hunden, men den va mysig. Den blir det ikväll med tror jag bestämt :)
Just nu dricker jag kaffe, tänkte jag skulle dra ut i trädgården efter det är uppdrucket. Hunden och Erika in action, de ni!

Efter en stund ute blir det in för att göra iordning lite och sen dra till skolan för att lämna projektarbete o prata med Petrus. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske ta en sväng till gammelmormor?
På tal om mormor hade jag behövt åka till graven! Inte varit där på tusen år känns det som :(

Vid fyra ska jag till Evert o ta bort tråden. Fått konstiga "hål" mellan tänderna som verkligeninte ska vara där, så det får han minsann fixa till.
Hepp, röka en sväng, sen gå ut :)
Hörs senare!
Puss och kram



maaarcus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0