färdigjobbat

Jahaaa, äntligen hemkommen, väntar på att då slänga i mig lite god mat, köttfärssås och spaghetti (stavning!?). Va länge sen jag käkade det. Kommer inte ihåg när det va sist. Aja, skitsamma.

Dagen har varit ganska lugn. Jobbet är underbart (fasr den sidan jag va på idag inte är fullt så underbar med personalen), alla gamla är underbara o till sist är datorerna där underbara! Ehm, NEJ. Skämt o sido. Dem är helt världelösa. Innan idag när jag skulle logga in, funkade det precis som jag ville, men sen kom chifen och ville prata med mig (OH MY GOD) o jag loggade ut mig... När jag kom tillbaka 10 minuter senare funkade det att logga in på själva datorn men jag kom varken in i VO eller BeSched. Vatusan? Jag va ju inne alldeles nyss. Näe, då stod det att mitt lösenord gått ut!? Hm, på 10 minuter? My ass..
Aja, skitsamma på det med.

Nu blir det snart käk. Sen ska jag vänta en stund, kanske slänga mig vid TVn och efter det blir det en långpromenix. Nu ska jag bannemig ta ut mig for real. Efter det blir det situps, rygglyft och duuusch. Yummie. Sen får jag väl ta en sväng till ICA o handla lite av Ica ;)
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaha då, du var och handlade av ica på ICA;D <3

2008-10-27 @ 22:14:05
URL: http://angelicahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0