feels like i'm going insane, yeah

Idol, filt, ahlgrens bilar, kaffe o lite datorkikande! Mycket skön kväll. Hade dock varit mycket bättre om snutt hade varit här o myst. Men får vänta tills imorrn!

Idag har jag gått på halvfart nästan hela dagen. Varit i skolan, hos mormor o på bj:s. Fått ganska mycket avklarat idag. Städat mitt rum har jag med gjort. Men sen har jag bara slappat :)

Idag mitt på dagen satt jag o mamma o drack kaffe o pratade gamla minnen o bestämde vad vi skulle käka till middag med mera. Sen helt plötsligt knackade det på dörren. Kikade ut genom fönstret o såg en stor vit bil. Trodde det va Smöge eller Teddan som kom på besök med Panaxiabilen MEN det va blombud! Trodde det va till mamma eftersom hon fyller år på söndag, men de va blommor till mig! Snutte hade skickat 7 röda rosor med ett fint kort o en urgullig lite nalle.
Du är det finaste jag vet
Du är det vackraste jag vet
Puss och kram Marcus



Vilken underbar karl jag är in love with! Älskar dig ♥

Nu ska jag kika vidare på Idol o längta efter morgondagen! Ha en bra kväll allihopa.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0