femtio hela timmar

Fy fan va jag va duktig :) Varit rökfri 50 timmar. Och mer ska det blir.
Trodde jag skulle trilla dit igen när jag va hos Sofie idag o fikade, men icke sa nicke! Klart va jag röksugen som faaasen, men jag stod på mig. Helt galet.
Dessutom har jag tränat mycket sen i måndags! Gått en timme varje dag, en halvtimme morgon och en halvtimme på kvällen. Men igår och idag har det dessutom blivit att jag har sprungit lite och efter hundenrundan tagit en powerwalk för mig själv. Som sagt lättare att få fart på benen då!
Keep up the good work!

Förövrigt steg jag upp vid kvart över 7 imorse. Försökte vakna till, gav hunden mat och klädde på mig lagom varma kläder. Sen satte jag fart mot halvtimmesrundan. Den är såå skön att gå på morgonen. Imorrn kanske det blir att klockan ringer klockan halv 8? Känns helt sjukt att ställa klockan på så tidigt när man är "ledig", men faan va skönt det är. Man är hur pigg som helst när man kommer hem. Först gör man sina situps, sen käkar man frukost och svettas klart, sen tar man o sätter på kaffe och medans det bryggs så hoppar man in i duschen.
Hur som helst, efter halvtimmesrundan kom jag hem, gjorde situps, käkade frukost och sen hoppade jag in i duschen. Fönade till håret lite, gjorde en inbakad fläta  i luggen, satte upp håret och krafsade ner lite på sidorna, smetade på lite mascara, smörjde in ansiktet med ngn kräm och sen klädde jag på mig..
Sen va det Växjö som gällde. Gick ganska bra hos farbror doktor, dock va jag tvungen att sitta mycket mycket stilla vilket inte va så himla kul.. Svaren kommer iaf i början på nästa vecka! Good...
Sen drog jag till Sofie, fikade med henne (okej, lite onyttig har jag varit idag :() Efter fikat åkte vi o kikade på bilen jag blev så kär i, dock va den mycket snyggare på bild, tyvärr. Men hittade en annan svart bil, som va fin fin :)
Hm, efter det skulle vi åka ngnstans, men ingen hittade så vi kom på att v va sugna på McDonalds. Okej, vi åker dit! Meen, färden till Donken somvanligtvis säkert bara tar 10-15 minuter råkade visst ta typ en och en halv timme. Haha, hoppsan, jag tror minsann vi körde vilse  lite där ;D

Nähe, nu ska jag ta och läsa min bok. Imorrn är det ÄNTLIGEN fredag.
Imorrn är det upp tidigt som gäller, skönt att gå upp tidigt, för man är seg och härlig på kvällen vilket gör att man somnar lätt och sover hur gott som helst under natten! Visserligen har det nog också lite med den friska luften man får :D
Jaja, enough! Nu ska jag läsa och prata med snutte lite!
Sov gott och dröm sött sweethearts!
Puss och kram





maaarcus ♥

Kommentarer
Postat av: Stijnalina

Vad duktig du är! Håller igång med både träning och o-rökning! Good for you :D !!!!!

2008-10-17 @ 10:29:01
URL: http://stijnalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0