för varje hjärtslag

Uschamej. Orkar inte mer. Så tråååkigt! Hatar Geografi och dess innehåll. Just nu håller jag på med befolkningen i världen. Varför den har minskat samt ökat o hur det kommer se ut i framtiden. Pust, stånk och stön!

Pratade hur länge som helst med Sofie nyss. Massa minnen från Thailand osv. Snacka om att jag vill tillbaka! Ska ta och leta upp skivan med alla bilder på. Måste kolla igenom dem. Va hur länge sen som helst jag gjorde det. Vilken resa, vilka festställen, vilka händelser :D
Hittade en billig resa dit i två veckor på ett trestjärnigt hotell i slutet av oktober. Blev aningens sugen på att åka dit! Yummie!

Nu ska jag ta o fortsätta med mitt pluggande. Inget jag ser fram emot men skönt när provet är avklarat. Då har jag bara ett kvar på Näringslivet. Antar att det är lika tråkigt som detta, men man kan ju hoppas att det är roligare!
Ha de bra så länge.


Jag älskar dig ♥


    

Dagen outfit:
Tunika - MQ
Tights - H&M
Scafs - H&M
Strumpor - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0